30 maart: groenten als snack

Campagne Zomer Dit wordt mijn zomer Nieuwsbrief

Snackgroenten

  • Eet jij voldoende groenten?
  • Heb jij vaak trek als je thuiskomt?

Dan heb ik een leuke tip voor je die ook goed werkt voor kinderen. Zet vóór het avondeten bakjes met reepjes paprika, schijfjes komkommer, worteltjes en snoeptomaatjes op de tafel en op het aanrecht.  Je zult merken dat de bakjes zo leeg zijn. Eten de kinderen aan tafel minder groenten, dan weet je in ieder geval zeker dat ze hun portie vooraf al binnen hebben gekregen.

Dipsausje erbij?

Groenten met een koolhydraatarm dipsausje zijn natuurlijk helemaal lekker. Zo’n dipsausje maak je gemakkelijk zelf.

Ingrediënten:
2 el magere kwark
½ tl limoensap
1 el bieslook, fijngehakt
Paar blaadjes basilicum, fijngehakt
Snufje zout
Snufje peper
Snufje knoflookpoeder

snackgroenten

 

Bereidingswijze:
Meng alle ingrediënten goed door elkaar en laat minimaal 15 minuten in de koelkast staan zodat de smaken goed kunnen intrekken.

 

 

 

 

 

 

Wil je meer weten PowerSlim?

 

30maart canva

 

Wil jij een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek PowerSlim om  te gaan starten met een gezonde leefstijl en te gaan afvallen?

Laat hieronder je gegevens achter. Dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken.